Meer dan 100 deelnemers voor roeimarathon ten voordele van De Sleutel

Een warme dankjewel aan de Koninklijke Roeivereniging Club Gent!

Op zondag 22 december verzamelden meer dan 100 roeiers en sympathisanten in de botenloods van Koninklijke Roeivereniging Club Gent. Ze lieten hun normale training aan de kant en zetten zich schrap voor een indoor Roeimarathon ten voordele van De Sleutel. Na vier uur non-stop roeien haalden ze een onverhoopte opbrengst van maar liefst 1.500 euro bij elkaar. De Roeimarathon was een organisatie van Koninklijke Roeivereniging Club Gent (KRCG). Naast heel wat leden en ouders vaardigden ook de Gentse Roei- en Sportvereniging (GRS) en de Vereniging Veteranen Roeiers (VVR) teams af. Een mooi initiatief om het jaar samen in warmte af te sluiten! Ook De Sleutel nam deel met enkele teams.

Lees hier het persbericht